Søg

FAQ

Find svar på dine spørgsmål her

 

1. Hvordan skal jeg betale min ordre?

Svar: Din ordre kan betales på følgende måde:

  • Dankort/betalingskort
  • Bankoverførsel

2. Er der garanti på cyklerne?

Svar: Ja, der er 24 måneder reklamationsret ifølge købeloven se mere under købsbetingelser.

3. Er cyklen samlet når jeg modtager den?

Svar: Cyklen er 98% samlet og du skal selv færdigsamle cyklen. 

4. Hvornår kan jeg få min cykel?

Svar: Alle ordrer der er lagervarer leveres inden for 2-3 dage efter ordren er godkendt.

5. Hvad gør jeg, hvis jeg har en reklamation?

Svar: Du sender en mail på info@e-bikes.dk, hvor du kort beskriver problemet samt evt. vedhæfter billeder der viser problemet. HUSK at oplyse ordre-id. Vi vil vende tilbage med et svar kort tid efter, at vi har modtaget mailen og gøre alt for at evt. problemer klares hurtigst muligt. Omkostninger i forbindelse med reparation dækkes kun hvis vi er blevet kontaktet inden.

6. Er det bestilte ekstra tilbehør monteret på cyklen?

Svar: Nej, det medfølger løst, og er noget du selv skal montere

7. Kan jeg få min cykel leveret på min arbejdsplads?

Svar:
Ja, du skal blot indtaste den pågældende adresse, når du opretter ordren.

8. Følger der service på cyklen med i prisen?

Svar:
Nej, du skal selv klare service og efterspænding eller lade din lokale cykelhandler hjælpe med det. Dette er for egen regning. 

Er der noget du stadig mangler svar på, så kontakte os endelig på telefon 7025 1575 eller mail info@e-bikes.dk

Filters
Sort
display