Søg

Reklamation og Returret

Skulle du have en reklamation på et produkt købt hos Scandinavian E-bikes, kan du enten ringe til os eller sende en e-mail indeholdende følgende oplysninger:

• Ordrenummer (du finder det på fakturaen eller på ordrebekræftelsen)
• Klar beskrivelse af skaden eller fejl (hvad er sket, hvornår er det sket, hvordan skete det)
• Et billede af den defekte del/cykel

Returnering

Når du køber en elcykel hos Scandinavian E-bikes, har vi naturligvis stor forståelse for, at du gerne vil se, mærke og prøvekøre din nye cykel, inden du beslutter dig. Ud over de prøvemuligheder vi tilbyder dig i vores showrooms, har du også muligheden for at teste den leverede elcykel i dine egne omgivelser. Også ud over de muligheder, som købeloven sikrer dig.
14 dages returret
Ifølge købeloven kan du de første 14 dage efter modtagelsen af din elcykel annullere købet. Det giver dig tid til at afprøve din nye elcykel, som havde du købt den i en fysisk forretning. Du skal dog være opmærksom på, at hvis du returnerer elcyklen med brugsridser, slid eller skidt, så kan vi ikke tilbagebetale den fulde købesum, da vi herefter ikke kan sælge den som en ny cykel.


Hos Scandinavian E-bikes får du 35 dages betænkningstid
Hvis du har brug for længere tænketid end de 14 dage, som købeloven giver dig ret til, vil vi gerne komme dig i møde. Når du handler hos Scandinavian E-bikes, giver vi dig nemlig 35 dages betænkningstid. Så har du god tid til at teste og inspicere din nye elcykel. Du skal dog være opmærksom på følgende, hvis du ønsker at returnere:

• Du skal informere os om, at du ønsker at returnere cyklen. Enten per mail, telefon eller henvendelse i et af vores showrooms
• Der skal være indgået en aftale, inden du kan indlevere elcyklen
• Cyklen må ikke have skrammer/skader/skidt og må maks. have kørt 10 km
• Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav og lignende

Filters
Sort
display